od ShadoWWW » 19. 8. 2017, 09:08
Proč jsou Zapomenuté říše tak oblíbené?
Příkladem je třeba město Hlubina (Waterdeep) - metropolitní pobřežní město plné kultur, kde můžete narazit téměř na cokoliv a kohokoliv. Málokdo ale ze současných obyvatel ví, že toto město je postavené na základech zaniklého trpasličího města, které bylo založeno na základech zaniklého elfského města. A když dobrodruzi zkoumají hlubiny tohoto města, postupně odkrývají ztracené informace o těchto dnes již "zapomenutých říších".
A podobné je to ve Forgotten Realms téměř všude. Téměř každé místo má zapomenutou historii, něco, co na něm kdysi bývalo, a dnes už není. Ať už věci popsané v dřívějších edicích D&D, které jsou dnes již zapomenuty. To je na Říších dnes jedinečné - že to, co staré produkty popisovaly jako současnost, je dnes již minulost, a to, co popisovaly jako minulost, je v současných Říších často dnes již zapomenuté vědění.
A tak noví hráči mají stále co odkrývat a objevovat, stejně jako jejich postavy.
Nebo jiný příklad z nové kampaně Tomb of Annihilation, které se odehrává v Chultu. Jedním z klíčových rysů příběhu je, že postavy objevují ztracené město uprostřed džunglí, které bylo součástí království, jenž nikdy nebylo popsáno. V žádném DnD produktu, ani v "civilizovaných" částích Zapomenutých říší o něm nikdo nic neví. Je zahaleno tajemstvím. A jak hráči město zkoumají, objevují nové stopy o tom, jak došlo k jeho zničení. Objevují nové skutečnosti a odhalují nové části příběhu dobrodružství.
To je jednou z nejpůvabnějších věcí na Zapomenutých říší - objevování dávné historie.
Proč jsou Zapomenuté říše tak oblíbené?
Příkladem je třeba město Hlubina (Waterdeep) - metropolitní pobřežní město plné kultur, kde můžete narazit téměř na cokoliv a kohokoliv. Málokdo ale ze současných obyvatel ví, že toto město je postavené na základech zaniklého trpasličího města, které bylo založeno na základech zaniklého elfského města. A když dobrodruzi zkoumají hlubiny tohoto města, postupně odkrývají ztracené informace o těchto dnes již "zapomenutých říších".
A podobné je to ve Forgotten Realms téměř všude. Téměř každé místo má zapomenutou historii, něco, co na něm kdysi bývalo, a dnes už není. Ať už věci popsané v dřívějších edicích D&D, které jsou dnes již zapomenuty. To je na Říších dnes jedinečné - že to, co staré produkty popisovaly jako současnost, je dnes již minulost, a to, co popisovaly jako minulost, je v současných Říších často dnes již zapomenuté vědění.
A tak noví hráči mají stále co odkrývat a objevovat, stejně jako jejich postavy.
Nebo jiný příklad z nové kampaně [i]Tomb of Annihilation[/i], které se odehrává v Chultu. Jedním z klíčových rysů příběhu je, že postavy objevují ztracené město uprostřed džunglí, které bylo součástí království, jenž nikdy nebylo popsáno. V žádném DnD produktu, ani v "civilizovaných" částích Zapomenutých říší o něm nikdo nic neví. Je zahaleno tajemstvím. A jak hráči město zkoumají, objevují nové stopy o tom, jak došlo k jeho zničení. Objevují nové skutečnosti a odhalují nové části příběhu dobrodružství.
To je jednou z nejpůvabnějších věcí na Zapomenutých říší - objevování dávné historie.