je to mozno detail ale zislo by sa to nejak poriesit aj do buducna.
tie hry maju spolocne: 2 staty a mechaniku vyhodnocovania konfliktov, setting, existenciu flashbackov ktorymi je mozne menit vysledok konfliktu.
Rozdiel: iny druh boja, inak pouzivane flashbacky (je ich podstatne menej a v hre sa vyskytnu len zriedka - maju vsak o to silnejsie efekty v kampan verzii).
... hranie je odlisne podla mna kedze ma odlisne focusy. Jasne ze nie su tak rozdielne ako ratpack a BW, ale ja osobne vidim aspon taku rozdielnost (a zrejme vacsiu) ako ADND/DND ktore su stylom hry prakticky rovnake.
Aj tu v oboch hrate marinakov co smazia emzakov. Ibaze o free verzii je to hodne volne, vojenska hierarchia je len na okraji hry.
Kampan verzia je na zaciatku o smazeni emzakov, ale potom focus prejde na smazenie vojakov medzi sebou (o tom priamo pise autor v pravidlach) pretoze sa zacne riesit ich stupanie v hierarchii (kde ziskaju okrem novych zbrani, vozidiel a kadecoho) a intriguju proti sebe
a taktiez su uz presne urcene zdroje GMa (threat tokeny) co vo free nie je a menia tym styl boja (prebiehajuci na taktickej mape) a jeho moznosti (moze za ne pouzivat specialne ability emzakov napriklad).
To suvisi napriklad aj s inymi hrami. Tros a Tros free, Crepy a Crepy free ...
tam sa zide nejak povedat ze je takyto a takyto rozdiel medzi nimi nie?
Mozno by stacilo spravit focus v anotacii na FREE verziu ktora sa dostane do ruk vacsine ludi skor. A v osobitnom odstavci popisat rozdiely ake su v komercnej verzii. Lenze to by potom zrejme chcelo viac znakov.
je to mozno detail ale zislo by sa to nejak poriesit aj do buducna.
tie hry maju spolocne: 2 staty a mechaniku vyhodnocovania konfliktov, setting, existenciu flashbackov ktorymi je mozne menit vysledok konfliktu.
Rozdiel: iny druh boja, inak pouzivane flashbacky (je ich podstatne menej a v hre sa vyskytnu len zriedka - maju vsak o to silnejsie efekty v kampan verzii).
... hranie je odlisne podla mna kedze ma odlisne focusy. Jasne ze nie su tak rozdielne ako ratpack a BW, ale ja osobne vidim aspon taku rozdielnost (a zrejme vacsiu) ako ADND/DND ktore su stylom hry prakticky rovnake.
Aj tu v oboch hrate marinakov co smazia emzakov. Ibaze o free verzii je to hodne volne, vojenska hierarchia je len na okraji hry.
Kampan verzia je na zaciatku o smazeni emzakov, ale potom focus prejde na smazenie vojakov medzi sebou (o tom priamo pise autor v pravidlach) pretoze sa zacne riesit ich stupanie v hierarchii (kde ziskaju okrem novych zbrani, vozidiel a kadecoho) a intriguju proti sebe :)
a taktiez su uz presne urcene zdroje GMa (threat tokeny) co vo free nie je a menia tym styl boja (prebiehajuci na taktickej mape) a jeho moznosti (moze za ne pouzivat specialne ability emzakov napriklad).
To suvisi napriklad aj s inymi hrami. Tros a Tros free, Crepy a Crepy free ...
tam sa zide nejak povedat ze je takyto a takyto rozdiel medzi nimi nie?
Mozno by stacilo spravit focus v anotacii na FREE verziu ktora sa dostane do ruk vacsine ludi skor. A v osobitnom odstavci popisat rozdiely ake su v komercnej verzii. Lenze to by potom zrejme chcelo viac znakov.