od Jezus » 17. 9. 2020, 18:05
Tak uznávám, že ten téměř flame začal mým komentářem k Prasnici (respektive Svini
), z nějž jistá přezíravost a pohrdlivost EDIT: "mírně"
čišela
Markus píše: ↑17. 9. 2020, 17:26
to je jenom pro edgelordy, to je jenom pro rollpayery, to by mě zajímalo, kolik lidí něco takového zajímá,
což jsou ale férové připomínky. Dozvěděli jsem se, že to zajímá tebe a možná Yorka, a že další takoví lidé určitě existují. Jestli jsou to edgelordi nevím, neznám je.
K rollplayerům bych asi taky výhrady měl (protože zrovna Svině jde hrát hodně ve fikční rovině, když na to přijde).
Markus píše: ↑17. 9. 2020, 17:26
takhle se hrát nemá, tohle nefunguje, oldchoolové moduly se přece mají obcházet,
což byl názor na specifické natlačení družiny do pekla amputaci a já myslím ,že by design to takto zamýšleno není; reálně to nefunguje (natlačení s následnou amputací nebaví nikoho koho kdokoli zná) a v ORS se mají obcházet nejvíce nebezpečná místa dungeonu (nebo řešit ohněm, vodou, nebo čímkoli, co funguje), nikoli celý dungeon (což ti v přidruženém tématu řekli snad všichni, co se k tomu vyjádřili). Btw nalezení bezpečné cesty (pokud se podaří, což bývá vždycky trochu štěstí) bývá zážitek sám o sobě, protože se právě málokdy podaří. (Zažil jsem to - potvrzuji
)
Sosáček: Špatně je zřejmě ta komunikace (nikoli nutně pouze z Markusovi strany), kdy Markus glorifikuje brutální prvky (a podsouvá názor, že je v old schoolu někdy fajn, když se to postavám stane prakticky bez hráčského vlivu) a ostatní se mu snaží vysvětlit, že na tohle bacha, to moc nefunguje, ne tak, jak říkáš.
Kdyby to bylo jen o tom, že chválí, že tam je edge obsah, protože by se to mělo jeho příznivcům (asi) líbit, diskuse je výrazně kratší, protože se jen rozebere ("proboha proč?"), načež se pokrčí rameny.
Jenže tady se diskutovalo zároveň o tom, jestli je i někdo, komu se vlastně líbí, když je toho obsahu násilně tlačen,
za jakých podmínek by imho měl ten obsah fungovat (což je mimochdem dost zásadní; přičemž se Markus stylizoval do někoho, kdo tomu jakže rozumí víc, i když těch zkušeností s tím má stejně jako množí další = strašně málo) a zda upíráme nějakým edgelordům právo na zábavu (v závěru kráceno).
MarkyParky: Byl jsi na něj v Karaku prostě málo krutej, teď už to nedoženeš
Na druhé straně začínám chápat, proč se Haštara patlala v hovnech a neustále si sama ubližovala. Já si bláhově myslel, že kvůli posílení kouzel, ale to byl pro Markuse zřejmě zástupný důvod
Tak uznávám, že ten téměř flame začal mým komentářem k Prasnici (respektive Svini :-) ), z nějž jistá přezíravost a pohrdlivost EDIT: "mírně" :-)= čišela :-)
[quote=Markus post_id=594480 time=1600356408 user_id=3]
to je jenom pro edgelordy, to je jenom pro rollpayery, to by mě zajímalo, kolik lidí něco takového zajímá,
[/quote]
což jsou ale férové připomínky. Dozvěděli jsem se, že to zajímá tebe a možná Yorka, a že další takoví lidé určitě existují. Jestli jsou to edgelordi nevím, neznám je.
K rollplayerům bych asi taky výhrady měl (protože zrovna Svině jde hrát hodně ve fikční rovině, když na to přijde).
[quote=Markus post_id=594480 time=1600356408 user_id=3]
takhle se hrát nemá, tohle nefunguje, oldchoolové moduly se přece mají obcházet,
[/quote]
což byl názor na specifické natlačení družiny do pekla amputaci a já myslím ,že by design to takto zamýšleno není; reálně to nefunguje (natlačení s následnou amputací nebaví nikoho koho kdokoli zná) a v ORS se mají obcházet nejvíce nebezpečná místa dungeonu (nebo řešit ohněm, vodou, nebo čímkoli, co funguje), nikoli celý dungeon (což ti v přidruženém tématu řekli snad všichni, co se k tomu vyjádřili). Btw nalezení bezpečné cesty (pokud se podaří, což bývá vždycky trochu štěstí) bývá zážitek sám o sobě, protože se právě málokdy podaří. (Zažil jsem to - potvrzuji :-) )
[b]Sosáček:[/b] Špatně je zřejmě ta komunikace (nikoli nutně pouze z Markusovi strany), kdy Markus glorifikuje brutální prvky (a podsouvá názor, že je v old schoolu někdy fajn, když se to postavám stane prakticky bez hráčského vlivu) a ostatní se mu snaží vysvětlit, že na tohle bacha, to moc nefunguje, ne tak, jak říkáš.
Kdyby to bylo jen o tom, že chválí, že tam je edge obsah, protože by se to mělo jeho příznivcům (asi) líbit, diskuse je výrazně kratší, protože se jen rozebere ("proboha proč?"), načež se pokrčí rameny.
Jenže tady se diskutovalo zároveň o tom, jestli je i někdo, komu se vlastně líbí, když je toho obsahu násilně tlačen, [u]za jakých podmínek by imho měl ten obsah fungovat [/u](což je mimochdem dost zásadní; přičemž se Markus stylizoval do někoho, kdo tomu jakže rozumí víc, i když těch zkušeností s tím má stejně jako množí další = strašně málo) a zda upíráme nějakým edgelordům právo na zábavu (v závěru kráceno).
[b]MarkyParky:[/b] Byl jsi na něj v Karaku prostě málo krutej, teď už to nedoženeš :)
Na druhé straně začínám chápat, proč se Haštara patlala v hovnech a neustále si sama ubližovala. Já si bláhově myslel, že kvůli posílení kouzel, ale to byl pro Markuse zřejmě zástupný důvod :-D