od KDolecek » 21. 2. 2024, 23:21
Co mne zaujalo v rozhovoru ohledně nového Coriolis:
- odehrává se ve vlastním settingu "Lost Horizon", kam prchli lidé z "Third Horizon" před válkou
- cca 200 let po Third Horizon
- zůstává "Arabian Nights in space", ale skrze skok 200 let bude kultura jiná
- chtějí zpracovat nějaké nevyužité háčky a nezodpovězené velké otázky z první hry
- hra bude mít méně pokročilou technologii než Third Horizon, vibe je spíš osidlování neznámého prostředí, kde jsou síly, které nás tu nechtějí - "frontier setting" (popsáno jako mix Deadwood a The Terror)
- postavy už nebudou mít ships, ale shuttles, které stačí v rámci planety a (asi) systému, ale pro skoky mezi systémy se budou muset připojovat k větším lodím
- místo dlouhé kampaně přes x knih chtějí vyzkoušet samostatné, uzavřené kampaně - "dostat se ke cool věcem rychleji". Ta co bude vydána s Kickstarterem je první taková a uvidí jaká bude odezva komunity.
- mystické schopnosti budou pojaté jinak, ale budou přítomné (primárně protože jejich existence byla podmíněná lorem ve Third Horizon), ale taky mají projít nějakým vývojem během hry (asi během té úvodní kampaně, nebo nějaké plánované kamapaně?)
- první kampaň, která je součástí KS kampaně, Flowers of Algarab, je o pátřání po osudu Nadiru, druhé kolonizační lodi, která směřovala do Third Horizonu a nikdy se neukázala.
EDIT: doplněno od Passingby -> protože ta nejpokročilejší technologie je ta, kterou si uprchlíci vzali s sebou z The Third Horizon, součástí hry by měly být výpravy na místa, kde se dá tato technologie ještě najít, např. vraky původních lodí které do Lost Horizon přiletěly.
Co mne zaujalo v rozhovoru ohledně nového Coriolis:
- odehrává se ve vlastním settingu "Lost Horizon", kam prchli lidé z "Third Horizon" před válkou
- cca 200 let po Third Horizon
- zůstává "Arabian Nights in space", ale skrze skok 200 let bude kultura jiná
- chtějí zpracovat nějaké nevyužité háčky a nezodpovězené velké otázky z první hry
- hra bude mít méně pokročilou technologii než Third Horizon, vibe je spíš osidlování neznámého prostředí, kde jsou síly, které nás tu nechtějí - "frontier setting" (popsáno jako mix Deadwood a The Terror)
- postavy už nebudou mít ships, ale shuttles, které stačí v rámci planety a (asi) systému, ale pro skoky mezi systémy se budou muset připojovat k větším lodím
- místo dlouhé kampaně přes x knih chtějí vyzkoušet samostatné, uzavřené kampaně - "dostat se ke cool věcem rychleji". Ta co bude vydána s Kickstarterem je první taková a uvidí jaká bude odezva komunity.
- mystické schopnosti budou pojaté jinak, ale budou přítomné (primárně protože jejich existence byla podmíněná lorem ve Third Horizon), ale taky mají projít nějakým vývojem během hry (asi během té úvodní kampaně, nebo nějaké plánované kamapaně?)
- první kampaň, která je součástí KS kampaně, Flowers of Algarab, je o pátřání po osudu Nadiru, druhé kolonizační lodi, která směřovala do Third Horizonu a nikdy se neukázala.
EDIT: doplněno od Passingby -> protože ta nejpokročilejší technologie je ta, kterou si uprchlíci vzali s sebou z The Third Horizon, součástí hry by měly být výpravy na místa, kde se dá tato technologie ještě najít, např. vraky původních lodí které do Lost Horizon přiletěly.