[CZ][SK]Wushu Open / OpenReloaded

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [CZ][SK]Wushu Open / OpenReloaded

Re: [CZ, SK] Wushu Open / OpenReloaded

od Markus » 10. 6. 2020, 16:03

Jo, to bude ono. Díky! Doplnil jsem ho tady do prvního příspěvku i do anotace.

Re: [CZ, SK] Wushu Open / OpenReloaded

od Korhul » 10. 6. 2020, 15:23

Já ho mám na disku :-)
Pokud je to ono.
Přílohy
WushuOpenCZ.pdf
(310.81 KiB) Staženo 125 x

Re: [CZ, SK] Wushu Open / OpenReloaded

od Markus » 10. 6. 2020, 10:20

Fake citace na přilákání:
LZJ píše: 21. 4. 2020, 16:50
LZJ, český překlad jsi dělal ty? Nemáš ho ještě někde? Odkaz nahoře nefunguje a nikde to nemůžu dogooglit.

Re: Wushu Open (Reloaded)

od boubaque » 21. 7. 2009, 11:52

Quicci: Díky, opravím odkazy.

Re: Wushu Open (Reloaded)

od Quicci » 21. 7. 2009, 11:37

Cesky preklad som nenasiel na uvedenom linku, ale na
danielbayn.com/wushu/WushuOpenCZ.rtf

Re: Wushu Open (Reloaded)

od Markus » 20. 12. 2008, 16:16

Mea culpa. :oops:

Re: Wushu Open (Reloaded)

od Corvus » 20. 12. 2008, 15:13

chybicka: preklad robila Baelara, nie alef0

Re: Wushu Open (Reloaded)

od Alef0 » 20. 12. 2008, 12:45

Och vdaka!

Layout je vysledkom tvorivej spoluprace dielne Corvus+alef0. Konkretne obalka mala asi tri ci styri navrhy.

Osobne mi ta biela diagonala pripomina akciu, svih mecom, preseknutie niecoho, to sa prejavilo aj v dizajne.

Re: Wushu Open

od Markus » 19. 12. 2008, 19:47

Wow, teď jsem si teprve všiml, jaký krásný layout má slovenská verze. Kde jsi k němu přišel? Koukal jsem na stránky autora, ale tam je jenom plain text. Každopádně jsem to použil jako titulní stránku anotace, protože žádnou jinou obálku pro Wushu jsem nenašel :)

EDIT: Moment, Wushu Open Reloaded? Jsem zmaten. Poslal jsem dotaz do diskuze o Wushu.

od crowen » 11. 5. 2008, 13:20

Wushu OpenReloaded [slovensky]

od Alef0 » 15. 4. 2008, 12:18

Wushu - prastaré umenie rolového hrania.

OpenReloaded verzia dostupná v originále z: http://wiki.saberpunk.net/Wushu/OpenRel ... tion=print

Wushu je založené na viacerých princípoch. Podľa Princípu príbehovej pravdy sa v scéne deje presne to, čo hráči opisujú. Týmto spôsobom je možné simulovať akčné a dramatické štýly hrania, pretože za náročné, nečakané, či kuul manévre nie sú žiadne postihy. Protiváhou PPP je právo veta - každý hráč môže nevhodný opisovaný prvok vetovať a poprosiť opisujúceho hráča o niečo lepšie. Tak je zaručené dodržiavanie atmosféry a ďalších prvkov žánru.

Stiahnite si PDF verziu alebo verziu pre tlač.

Niekolko poznamok:
* bude dodana este ukazka hrania, ktoru som zabudol vysadzat.
* preklad som nerobil ja.
* preklad je vylepseny o niekolko prikladov a poznamok (vdaka Baelare) a o pouzivanie stavok (Corvus)
* toto je prva verejna verzia. Na zaklade pripomienok mozno budu vydane dalsie (mam v mrku este jemne aktualizovat layout).

[CZ][SK]Wushu Open / OpenReloaded

od Markus » 19. 7. 2007, 20:06

Wushu
Bojová hra ve stylu kung-fu a pulp-fu filmů, plná závratných kousků a speciálních efektů

Český překlad Wushu Open
Přeložil LZJ
Stáhněte (tady)

Slovenský překlad Wushu Open Reloaded
Přeložila Baelara
Stiahnite si PDF verziu alebo verziu pre tlač.

Ve správném akčním filmu hrdinové chvíli prohrávají a chvíli mají navrchu, padají z oken a do vody, chvíli jsou na stole a chvíli pod stolem, přeskakují z jednoho jedoucího vozidla na druhé, mistrovsky šermují mečem nebo se zoufale brání na poslední chvíli zvednutou židlí - a Wushu je hra, která vás odmění, pokud se vaše postava bude chovat stejně. Systém neřeší, zda se vám povede každý úder či každá akce, ale jen, zda jste vyhráli celou bitvu - a proto můžete svou postavu nechat děat cokoliv,kromě toho, že okamžitě vyhraje celou bitvu. A čím lépe popíšete své akce, tím větší šanci máte, že zvítězíte.

Tato hra má velmi jednoduchý a abstraktní systém, ve kterém nerozhoduje, zda zvolíte správnou taktiku, ale zda dokážete v zajímavých detailech popsat, jak bojujte. Pro většinu her by to bylo naprosto nevhodné, ale pro hrdinské kousky akčních hrdinů je to jako dělané. Pokročilí hráči pak možná zjistí, že akční filmy jsou jen ten nejsnažší, ale zdaleka ne jediný způsob, jak Wushu uplatnit.


Anotace napsána Pietou, jemuž jsem ji sprostě ukradl :P

Nahoru