[RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

Re: [RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

od MarkyParky » 24. 2. 2019, 21:55

Podle mě stačí jedna oprava, aby hra byla hotová:

Místo:
Konflikt: Hra je o hledání nekromantky a závěrečném souboji s ní.

dát
Konflikt: Hra je o hledání nekromantky.


A pak už to bude jen karma-based mechanika o pochodu pouští, který skončí tragicky vyčerpáním akterék a nenalezením nekromantky :)
Akorád teda nevím, jak to nageneruje nějaký zábavný obsah.

Re: [RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

od OnGe » 24. 2. 2019, 15:19

Nekromantka, co hulí jak sádrovej ježek a nechává ze sebou podle toho stopy mi přijde jako super nápad. Ale přijde mi, že ta hra je hotová tak z 10 % a rozhodně mi nepřipadá, že by se to dalo hrát. Což je škoda.

Re: [RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

od Jerson » 22. 2. 2019, 09:49

Je dobré mít nastaveno nějaké dno, od kterého se dá odrazit. A úplně nejlepší je, když se dno napřed důkladně zpracuje, udusá, vybetonuje, aby bylo pořádně pevné. Pak si dokonce lze obout betonové přezůvky, vzít si dýchací přístroj, a po takovém dně se pohybovat, klidně i opakovaně, po několik sezón. Postupem času i tato činnost přiláká diváky, kteří ji napřed budou sledovat, pak ji sami vyzkouší, a nakonec budou pořádat soutěže v pohybu po dně, aby zjistili, kdo je v tom nejlepší.

V takové chvíli původní zakladatel vezme podvodní sbíječku a lopatu, aby dokázal, že on/ona dokáže zaujmout ještě mnohem hlubší pozici než ostatní soutěžící. Otázka je, zda by došlo k uspokojení tohoto soutěžícího, pokud by byla vyhlašována cena za nejhorší umístění. Ale asi ne.

Nicméně záměr - vyjádřit zájem o soutěž - byl naplněn, a body se dávají jen kladné. :-)

Re: [RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

od Pracující logaritmus » 22. 2. 2019, 08:39

No, musím říci, že hra o boji s nekromantkou, která nemá žádné mechaniky pro vyhodnocení souboje (a vlastně ani ničeho jiného) je nepochybně originální počin.
Ne vážně, tohle je tak 1/5 hry, a to kuchyňové, nic ve zlém.

[RPG Kuchyně 2019] Na nekromantku

od Nekra » 22. 2. 2019, 06:32

Ahoj,

tak konečně si zakládám vlákno k diskuzi o mém "výtvoru".
Myslím, že letos mám poslední místo (jako obvykle) jisté, protože jsem si nezakládal vývojové vlákno (pro bonusové body)
a i ta "hra" stojí za nic. Ona to tentokrát možná ani hra není, nemá to mechaniku -což je ta nejdůležitější část, která drží RPG pohromadě. Což je vždy kámen úrazu, pokud z ingrediencí mechanika "nevypadne sama".
Nicméně loni Kuchyně nebyla, tak jsem se letos i přes výsledek rozhodl to odevzdat a vyjádřit tak zájem o RPG Kuchyni :) .
Přílohy
Na nekromantku.pdf
(21.79 KiB) Staženo 120 x

Nahoru