od Ecthelion » 25. 3. 2011, 11:46
Uf, omlouváme se za zpoždění odpovědi.
Moc díky za všechny reakce - letos jsme se snažili být velmi struční a psát skutečně jen to nutné (aby nám Peekay zase nenadával za rozsah
). Hra by tím pádem, aby byla lépe hratelná, zřejmě stála za to doplnit o následující části (které jste nám pomohli identifikovat):
Pulp - Pracujeme s tímhle termínem, ale není tam vysvětlený. Chtělo by to doplnit o část, kde se budeme věnovat tomu, co to je pulp, jak s ním pracovat a jak ho hrát... že stojí na hrdinech, kteří dělají hrdinské věci i navzdory všem rizikům a nebezpečí (a narozdíl od jiným žánrů mají šanci uspět, protože odvaha se počítá) - a způsob hry je v podstatě "
jízda", kdy hráči plynule projíždějí z jedné bláznivé scény do druhé, pronásledováni hordami nepřátel, zatímco laserové výstřely kolem nich sviští a vše kolem nich vybuchuje. Není to reálné ani z rychlíku, ale je to zatraceně zábavné.
Představitelé cizích ras - Pro mě je to natolik součástí žánru, že jsem to zapomněl zmínit, ale je to důležitá součást hry. Cizinec na povrchu planety potkává postupně všechny rasy, přičemž od každé může získat svého "průvodce" - jak píše skew, jsou to jeho "plucky sidekickové", kteří dávají možnost Vypravěčum ras, aby se zapojovali do scén a mohou vytvářet vlastní příběhy, které doplňují Cizincův. Rasy na planetě jsou samozřejmě znepřátelené (toho využívají okupanti, aby nad nimi vládli) a hašteří se a bojují spolu pro drobné neshody, které jsou nicotné ve srovnání s hrozbou Okupantů. Jen Cizinec (jako člověk nezapletený do těchto půtek) jim může pomoci je překonat a sjednotit proti hlavnímu nebezpečí... a jako hrdina i pomoci je porazit.
Romantika a princezna - Tohle téma jsme jen naťukli a souvisí s předchozím (jeden z "průvodců" by mohla být princezna). Rád bych ještě doplnil informace, jak s takovou věcí pracovat, jaké možnosti do hry přináší a jak ji ve hře využít, aniž by to bylo "ztrapňující" nebo "příliš divné na hraní" (aneb
"Proč mám vždycky hrát španělskou princeznu já?") - pokud bude hrát nějaké děvče, pak by zřejmě mělo hrát princeznu (ale nemusí - Cizinec jako dívky by byla velice zajímavá hra)... ale nemusí hrát jen roli uslzené princezny, která mrkná očima - naopak může jít o drsnější bojovnici než Cizinec sám, kterého bude muset tahat z problémů a dávat mu kapky celou hru, jen aby se po konci hry uzavřelo, že nakonec skončili spolu (důležitá je ta vazba nebo spojení mezi nimi, nemusí jít o lásku jako z červené knihovny - dokonce ji může třeba její otec za Cizince provdat jako přátelské gesto, ale princezna z toho není nadšená a dává mu to pořádně sežrat). Pokud nemáte nikoho, kdo by se princezny zhostil, pak samozřejmě existuje varianta, že průvodce dané rasy nebude princezna, která bude čekat na Cizincovy návraty z výprav, aby mu padla k nohám (a je samozřejmě ideálním kandidátem na únos a damsel in distress).
Tenhle motiv má podle mě velice silné možnosti zábavného využití ve hře, proto, jak možná vyznívá teď nešikovně (protože se přeci jen trochu obáváme "milostných" scén při hraní), myslím, že určitě stojí za to ho rozvést a dovysvětlit.
Uf, omlouváme se za zpoždění odpovědi.
Moc díky za všechny reakce - letos jsme se snažili být velmi struční a psát skutečně jen to nutné (aby nám Peekay zase nenadával za rozsah $D). Hra by tím pádem, aby byla lépe hratelná, zřejmě stála za to doplnit o následující části (které jste nám pomohli identifikovat):
:arrow? [b]Pulp[/b] - Pracujeme s tímhle termínem, ale není tam vysvětlený. Chtělo by to doplnit o část, kde se budeme věnovat tomu, co to je pulp, jak s ním pracovat a jak ho hrát... že stojí na hrdinech, kteří dělají hrdinské věci i navzdory všem rizikům a nebezpečí (a narozdíl od jiným žánrů mají šanci uspět, protože odvaha se počítá) - a způsob hry je v podstatě "[i]jízda[/i]", kdy hráči plynule projíždějí z jedné bláznivé scény do druhé, pronásledováni hordami nepřátel, zatímco laserové výstřely kolem nich sviští a vše kolem nich vybuchuje. Není to reálné ani z rychlíku, ale je to zatraceně zábavné.
:arrow? [b]Představitelé cizích ras[/b] - Pro mě je to natolik součástí žánru, že jsem to zapomněl zmínit, ale je to důležitá součást hry. Cizinec na povrchu planety potkává postupně všechny rasy, přičemž od každé může získat svého "průvodce" - jak píše skew, jsou to jeho "plucky sidekickové", kteří dávají možnost Vypravěčum ras, aby se zapojovali do scén a mohou vytvářet vlastní příběhy, které doplňují Cizincův. Rasy na planetě jsou samozřejmě znepřátelené (toho využívají okupanti, aby nad nimi vládli) a hašteří se a bojují spolu pro drobné neshody, které jsou nicotné ve srovnání s hrozbou Okupantů. Jen Cizinec (jako člověk nezapletený do těchto půtek) jim může pomoci je překonat a sjednotit proti hlavnímu nebezpečí... a jako hrdina i pomoci je porazit.
:arrow? [b]Romantika a princezna[/b] - Tohle téma jsme jen naťukli a souvisí s předchozím (jeden z "průvodců" by mohla být princezna). Rád bych ještě doplnil informace, jak s takovou věcí pracovat, jaké možnosti do hry přináší a jak ji ve hře využít, aniž by to bylo "ztrapňující" nebo "příliš divné na hraní" (aneb [i]"Proč mám vždycky hrát španělskou princeznu já?"[/i]) - pokud bude hrát nějaké děvče, pak by zřejmě mělo hrát princeznu (ale nemusí - Cizinec jako dívky by byla velice zajímavá hra)... ale nemusí hrát jen roli uslzené princezny, která mrkná očima - naopak může jít o drsnější bojovnici než Cizinec sám, kterého bude muset tahat z problémů a dávat mu kapky celou hru, jen aby se po konci hry uzavřelo, že nakonec skončili spolu (důležitá je ta vazba nebo spojení mezi nimi, nemusí jít o lásku jako z červené knihovny - dokonce ji může třeba její otec za Cizince provdat jako přátelské gesto, ale princezna z toho není nadšená a dává mu to pořádně sežrat). Pokud nemáte nikoho, kdo by se princezny zhostil, pak samozřejmě existuje varianta, že průvodce dané rasy nebude princezna, která bude čekat na Cizincovy návraty z výprav, aby mu padla k nohám (a je samozřejmě ideálním kandidátem na únos a damsel in distress).
Tenhle motiv má podle mě velice silné možnosti zábavného využití ve hře, proto, jak možná vyznívá teď nešikovně (protože se přeci jen trochu obáváme "milostných" scén při hraní), myslím, že určitě stojí za to ho rozvést a dovysvětlit.