od Tindo » 8. 3. 2011, 19:52
Antharon píše:ale nikdy nemáš napísané, podľa čoho sa vyhodnocuje úspech a kedy víťazí niektorý z diablov, respektíve, kedy zlanári bytosť. Ak to tam náhodou máš tak som to nenašiel, čo je rovnaká chyba ako keby to tam nebolo.
Je to napsané části slabá místa oběti, ale je vidět, že jsem to nedostatečně popsal, ale není to z mého textu jasné na první přečtení.
Hráč oběti si už na začátku hry určí, co musí co musí ďábel vykonat a s jakou hodnotou přesvědčivosti.
Např.: Když mi vyvolá mrtvého syna, upíšu duši i když to bude s hodnotou jen 5, protože tolik toužím ho spatřit.
A také bych upsal duši za velkolepé sídlo u moře, ale to musí být vážně pecka, proto by mi to ďábel musel dát s hodnotou přesvědčivosti 10.
Pak je v průběhu příběhu tato hra vlastně variací na hru, hádej, jaká filmová postava jsem. Dopředu je určeno, co mají vlastně hráči ďáblů uhodnout a vydedukovat. Ale mohou to ještě pozměňovat pomocí našeptávání, aby měli větší šance.
Antharon píše:Grafiku síce hodnotiť nemáme, ale kartičky by si zaslúžili nejaký obrázok
Mám v plánu udělat grafické kartičky, ale na rozdíl od minulého roku jsem to raději nedělal hned, protože jsem minulý rok na tom ztratil hodně času a pak nestíhal dopsat hru. Mohl jsem tam sice hodit nějaké obrázky, ale já jsem proti zásadně proti používání digitálním uměleckých děl bez svolení autora.
Antharon píše:zaujímavosť hlavný obrázok obsahuje kombináciu modrej a červenej, čo je najhoršie designérske zlo
ale to len tak na okraj.
Ano, toho jsem si vědom, moc dobře jsi pamatuji, jak nám to na přednášce grafického designu přednášející zdůrazňoval. A já jsem to teď použil úplně naschvál. Tato kombinace barev má tu vlastnost, že k sobě vůbec nesedí. Na jejich rozhraní vznikají v oku neostrosti. Já v tom vidím napětí. Mě se to v tomto případě překvapivě zalíbilo, z různých kombinací barev, co jsem zkoušel, toto nejvíce. Chtěl jsem něho hodně křiklavého, aby to na mou hru upozornilo, až se hry vystaví v novince s titulními stránkami. Protože tu nejsem známý, tak se snažím aspoň zaujmout jinak.
Antharon píše:Čiže tiež vravím, hra nie je dotiahnutá, je však originálna a zaslúži si dokončiť, pretoŽe kartičkové kompetitívne rpg sa moc nevidia...
Děkuji za komentář. Pokusím si najít čas abych tu vytýkanou část přepsal. Já jsem ti také uvědomil, že jsem na jednu důležitou část, co jsem chtěl napsat zapomněl.
[quote="Antharon"]ale nikdy nemáš napísané, podľa čoho sa vyhodnocuje úspech a kedy víťazí niektorý z diablov, respektíve, kedy zlanári bytosť. Ak to tam náhodou máš tak som to nenašiel, čo je rovnaká chyba ako keby to tam nebolo.[/quote]
Je to napsané části slabá místa oběti, ale je vidět, že jsem to nedostatečně popsal, ale není to z mého textu jasné na první přečtení.
Hráč oběti si už na začátku hry určí, co musí co musí ďábel vykonat a s jakou hodnotou přesvědčivosti.
Např.: Když mi vyvolá mrtvého syna, upíšu duši i když to bude s hodnotou jen 5, protože tolik toužím ho spatřit.
A také bych upsal duši za velkolepé sídlo u moře, ale to musí být vážně pecka, proto by mi to ďábel musel dát s hodnotou přesvědčivosti 10.
Pak je v průběhu příběhu tato hra vlastně variací na hru, hádej, jaká filmová postava jsem. Dopředu je určeno, co mají vlastně hráči ďáblů uhodnout a vydedukovat. Ale mohou to ještě pozměňovat pomocí našeptávání, aby měli větší šance.
[quote="Antharon"]Grafiku síce hodnotiť nemáme, ale kartičky by si zaslúžili nejaký obrázok [/quote]
Mám v plánu udělat grafické kartičky, ale na rozdíl od minulého roku jsem to raději nedělal hned, protože jsem minulý rok na tom ztratil hodně času a pak nestíhal dopsat hru. Mohl jsem tam sice hodit nějaké obrázky, ale já jsem proti zásadně proti používání digitálním uměleckých děl bez svolení autora.
[quote="Antharon"]zaujímavosť hlavný obrázok obsahuje kombináciu modrej a červenej, čo je najhoršie designérske zlo :P ale to len tak na okraj.[/quote]
Ano, toho jsem si vědom, moc dobře jsi pamatuji, jak nám to na přednášce grafického designu přednášející zdůrazňoval. A já jsem to teď použil úplně naschvál. Tato kombinace barev má tu vlastnost, že k sobě vůbec nesedí. Na jejich rozhraní vznikají v oku neostrosti. Já v tom vidím napětí. Mě se to v tomto případě překvapivě zalíbilo, z různých kombinací barev, co jsem zkoušel, toto nejvíce. Chtěl jsem něho hodně křiklavého, aby to na mou hru upozornilo, až se hry vystaví v novince s titulními stránkami. Protože tu nejsem známý, tak se snažím aspoň zaujmout jinak.
[quote="Antharon"]Čiže tiež vravím, hra nie je dotiahnutá, je však originálna a zaslúži si dokončiť, pretoŽe kartičkové kompetitívne rpg sa moc nevidia...[/quote]
Děkuji za komentář. Pokusím si najít čas abych tu vytýkanou část přepsal. Já jsem ti také uvědomil, že jsem na jednu důležitou část, co jsem chtěl napsat zapomněl.