[RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Chors » 19. 3. 2011, 02:12

Hra je originální a co se týče obálky myslím že tahle kombinace barev jak se tu rozebírá docela zaujme ale jedna věc mi tam přijde trochu nefér že ať si ubohý smrtelník dělá co dělá nakonec vždycky skončí ve spárech pekelných, mě hned po dočtení pravidel napadla možnost zapojit do zápolení o duší i mocnosti dobra ( pokud si to duše ovšem zaslouží ) například v podobě anděla strážného, přijde mi že by to mohlo být přínosem zatím to nemám ozkoušené a nevím jestli by nebyla třeba úprava pravidel ale když mě to napadlo zajímal by mě názor ostatních

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Tindo » 8. 3. 2011, 19:52

Antharon píše:ale nikdy nemáš napísané, podľa čoho sa vyhodnocuje úspech a kedy víťazí niektorý z diablov, respektíve, kedy zlanári bytosť. Ak to tam náhodou máš tak som to nenašiel, čo je rovnaká chyba ako keby to tam nebolo.
Je to napsané části slabá místa oběti, ale je vidět, že jsem to nedostatečně popsal, ale není to z mého textu jasné na první přečtení.
Hráč oběti si už na začátku hry určí, co musí co musí ďábel vykonat a s jakou hodnotou přesvědčivosti.
Např.: Když mi vyvolá mrtvého syna, upíšu duši i když to bude s hodnotou jen 5, protože tolik toužím ho spatřit.
A také bych upsal duši za velkolepé sídlo u moře, ale to musí být vážně pecka, proto by mi to ďábel musel dát s hodnotou přesvědčivosti 10.
Pak je v průběhu příběhu tato hra vlastně variací na hru, hádej, jaká filmová postava jsem. Dopředu je určeno, co mají vlastně hráči ďáblů uhodnout a vydedukovat. Ale mohou to ještě pozměňovat pomocí našeptávání, aby měli větší šance.
Antharon píše:Grafiku síce hodnotiť nemáme, ale kartičky by si zaslúžili nejaký obrázok
Mám v plánu udělat grafické kartičky, ale na rozdíl od minulého roku jsem to raději nedělal hned, protože jsem minulý rok na tom ztratil hodně času a pak nestíhal dopsat hru. Mohl jsem tam sice hodit nějaké obrázky, ale já jsem proti zásadně proti používání digitálním uměleckých děl bez svolení autora.

Antharon píše:zaujímavosť hlavný obrázok obsahuje kombináciu modrej a červenej, čo je najhoršie designérske zlo :P ale to len tak na okraj.
Ano, toho jsem si vědom, moc dobře jsi pamatuji, jak nám to na přednášce grafického designu přednášející zdůrazňoval. A já jsem to teď použil úplně naschvál. Tato kombinace barev má tu vlastnost, že k sobě vůbec nesedí. Na jejich rozhraní vznikají v oku neostrosti. Já v tom vidím napětí. Mě se to v tomto případě překvapivě zalíbilo, z různých kombinací barev, co jsem zkoušel, toto nejvíce. Chtěl jsem něho hodně křiklavého, aby to na mou hru upozornilo, až se hry vystaví v novince s titulními stránkami. Protože tu nejsem známý, tak se snažím aspoň zaujmout jinak.
Antharon píše:Čiže tiež vravím, hra nie je dotiahnutá, je však originálna a zaslúži si dokončiť, pretoŽe kartičkové kompetitívne rpg sa moc nevidia...
Děkuji za komentář. Pokusím si najít čas abych tu vytýkanou část přepsal. Já jsem ti také uvědomil, že jsem na jednu důležitou část, co jsem chtěl napsat zapomněl.

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Antharon » 8. 3. 2011, 12:16

Tak som to konečne prečítal a... ako to povedať? Nie je to úplne zlé - máš tam využitú tému, poriadne použitú mechanickú ingredienciu a celkom fajn aj obrazové, z tohto hľadiska prakticky nemám žiadny problém. Čo do originality tu je to na vysokej úrovni, kartičkové RPG o diabloch, ktorí súťažia v chytaní duší je pekné.
Problém ale nastáva v mechanickej časti. Je síce skvelé, že sú tak kartičky s rôznymi hodnotami, a dajú sa kombinovať, ale nikdy nemáš napísané, podľa čoho sa vyhodnocuje úspech a kedy víťazí niektorý z diablov, respektíve, kedy zlanári bytosť. Ak to tam náhodou máš tak som to nenašiel, čo je rovnaká chyba ako keby to tam nebolo. Štruktúra textu sa mi ale páči. Grafiku síce hodnotiť nemáme, ale kartičky by si zaslúžili nejaký obrázok a len tak pre zaujímavosť hlavný obrázok obsahuje kombináciu modrej a červenej, čo je najhoršie designérske zlo :P ale to len tak na okraj.

Čiže tiež vravím, hra nie je dotiahnutá, je však originálna a zaslúži si dokončiť, pretoŽe kartičkové kompetitívne rpg sa moc nevidia...

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Tindo » 7. 3. 2011, 11:46

Ďáblova léčka (Soutěžní verze) ke stažení:

Obrázek

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Tindo » 7. 3. 2011, 10:43

Antharon píše:čo tak link na hru?
Nevěděl jsem, jestli se může hra zveřejnit před centrálním zveřejněním. Tak zatím jen tato upoutávka na můj letošní příspěvek do RPG kuchyně.

Re: [RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Antharon » 7. 3. 2011, 10:32

čo tak link na hru?

[RPG Kuchyně 2011] Ďablova léčka

od Tindo » 7. 3. 2011, 08:22

Obrázek


Ďáblova léčka
Anotace: Život v pekle není věčný. Tak se i jednou za čas stane, že na čertovská stvoření dolehne nuda, kterou je třeba zahnat na útěk. Oblíbenou zálibou tu je soutěž mezi několika ďábli o to, kdo první získá duši jedné náhodně vybrané oběti. RPG hra Ďáblova léčka vám přináší možnost, být součástí tohoto klání. Dokážete vyhrát v tomto pekelném souboji?
Ďáblova léčka je trochu netradiční stolní RPG. Odklání se od schématu, kdy jednotlivé postavy hrají pospolu v jedné skupině hrdinů. V této hře hráči v rolích ďáblů spolu soutěží o to, kdo zvítězí, podobně jako je to zvykem u mnoha deskových her. Hra je určena pro 3-6 hráčů.


Download:
Soutěžní verze

Nahoru