CGen+

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: CGen+

Re: CGen+

od Pefy » 27. 1. 2012, 13:56

Šikovné, bohužel dost nepraktické. :( Jak jsem četl výše postavy na vyšším levelu se na tom staví dost zdlouhavě. Nešlo by to trochu urychlit? Další věc je že jsem zkusil překopat prvního začínajícího bojovníka. Bohužel program nepočítá s bonusy do dovedností za jeho povolání. Tím pádem je ochuzený, snažil jsem se najít nějakej fígl jak to ošetřit, ale bohužel neúspěšně. Když tohle dopiluješ bylo by to super...Rád bych jej pak využil, ale takhle pro mě postrádá smysl, některé věci bych musel mít stejně v hlavě nebo vedle na papíře a to už je lepší vše ujednotit a mít to buď v programu a nebo rovnou na papíře. Takže kdyby se podařilo upravit bylo by to moc fajn. Díky :)

volná editace

od cestmirybka » 9. 9. 2009, 20:53

stejně jako:
Dante píše:Volnou editaci přímo v programu/nemít horní hranici při přidělování zkušeností. Pokud chci rychle vytvořit postavu na vyšší úrovni, musím jít do souboru, editovat zkušenosti a pak teprve můžu uměle levlovat.
se přimlouvám za volnou editaci (ale mělo by tam být nějaké tlačítko).
Hodilo by se mi to při vytváření postavy. Taky pokud si upravujeme pravidla (například bonusové body u některých dovedností).

Souhlasím též s:
Sosacek píše:Skoda toho .netu. kdybys to udelal v jave, mohlo to byt dostupne vic lidem.
Jinak děkuji moc za prográmek ;)

vzhled

od cestmirybka » 9. 9. 2009, 20:49

Zručnost, Vůle a Charisma jsou do aspektů vzhledu (Krásy, Nebezpečnosti, Důstojnosti) započítávány jako absolutní hodnoty. Tedy i záporná čísla zvyšují vzhled.
Opět verze 0.6.0.5

Velikost

od cestmirybka » 9. 9. 2009, 20:10

Pokud si zvýším při vytváření postavy sílu o 2, tak mi zůstává základní velikost (na základě rasy a pohlaví). To odporuje PPH 1.0 B (s. 33): "Pokud sis při tvorbě postavy zvyšoval Sílu alespoň o 2 (je jedno, jestli sis ji nahazoval nebo tvořil sám), pak velikost postavy o 1 zvyš."
Při zvýšení o 3 (u hraničáře a bojovníka o 2) se velikost zvýší o 1 oproti základu.
Mám verzi 0.6.0.5

Re: CGen+

od Sosacek » 28. 6. 2009, 22:17

Skoda toho .netu. kdybys to udelal v jave, mohlo to byt dostupne vic lidem.

Re: CGen+

od Dante » 28. 6. 2009, 02:04

Volnou editaci přímo v programu/nemít horní hranici při přidělování zkušeností. Pokud chci rychle vytvořit postavu na vyšší úrovni, musím jít do souboru, editovat zkušenosti a pak teprve můžu uměle levlovat.

Re: CGen+

od Klimbing » 18. 6. 2009, 20:31

redhead píše:Co by podle vas bylo nejdulezitejsi a zasadni udelat.
Rozhodně jednotlivá povolání, neboť pak by ten program byl opravdu značnou pomocí pro PJ. Takhle si na tom sice mohu vytvořit dopředu různé postavy, ale vytvořím jen základní statistiky, které jsou na tvorbě postavy zrovna to nejsnadnější a ve velkém procentu řešitelné (s dostatečnou přibližností) z hlavy. Chápu, že je to složité a nadlouho.

Re: CGen+

od Davec » 18. 6. 2009, 20:21

redhead píše:
Stuchy píše:no ďalšia vec je že to robí trošku problémy pri ľahkej holi so zraneniami dáva o 2 väčšie zranenie
Ano skutecne je to kvuli obourucnimu drzeni zbrane, nemam to ted u sebe, ale mam pocit ze hole a kopi patri pod obourucni zbrane..
Diky
To sice patří, ale bonus +2 k ZZ je pouze když používáš obouruč jednoruční zbraň. Pokud používáš "přirozeně" obouruční zbraň, platí plně čísla v tabulce.
Mě osobně se to příliš nelíbí, ještě na Lopuchu byla poměrně obsáhlá diskuse na toto téma, ale co naděláme...

Re: CGen+

od redhead » 18. 6. 2009, 19:22

Dekuju za pozitivni reakce! :D
Klimbing píše:Zkusil jsem si vytvořit postavu a narazil jsem na jednu věc, co nejde a to nechávání si dovednostních bodů.
OK, davam si to na seznam :wink:
Stuchy píše:no ďalšia vec je že to robí trošku problémy pri ľahkej holi so zraneniami dáva o 2 väčšie zranenie
Ano skutecne je to kvuli obourucnimu drzeni zbrane, nemam to ted u sebe, ale mam pocit ze hole a kopi patri pod obourucni zbrane..

Jinak sem piste i nejake napady, co by se mohli implementovat dal. Co by podle vas bylo nejdulezitejsi a zasadni udelat.

Diky

Re: CGen+

od Stuchy » 17. 6. 2009, 19:05

Ahoj no pozeral som sa nato , trošku dlhšie trvala inštalácia kôli antivyráku , ale prvý dojem bol super..
aj ten druhý až na nejaké nezrovnalosti.. ide o to že ad 1 asi používaš tabuľku zbraní z edície A, kde sú nejaké
rozdiely s edíciou B.. no ďalšia vec je že to robí trošku problémy pri ľahkej holi so zraneniami dáva o 2 väčšie zranenie hmm ono je to asi tým že hul sa používa obojručne takže ZZ+2 len si teraz niesom istý či sa to ráta aj pri obojručných zbraniach ... takže tak nejako ale ináč to je úžasné ešte tam skúsim nahádzať nejaké postavy a porovnať to s príručkami .. ináč skutočne krásna práca ..

Re: CGen+

od Klimbing » 17. 6. 2009, 19:01

Uplně parádní program! Díky moc.
Zkusil jsem si vytvořit postavu a narazil jsem na jednu věc, co nejde a to nechávání si dovednostních bodů. Tj, že nevyužiji všechny dovednostní body a nechám si některé na další úroveň. Ale to je detail...prostě parádní program. :clap:

CGen+

od redhead » 17. 6. 2009, 15:07

Zdravim,

rad bych tu predstavil svuj program na generovani a spravovani postav podle pravidel drd+ a vyslich errat.
I kdyz uz moc nehraju a i kdyz sem byl vice zastancem papirovych deniku, matiku nemam rad stale, a tak jsem vytvoril tento usnadnujici program.

Doufam ze se vam bude libit, veskere pripominky muzete psat sem nebo na dizkusi na oficialnich strankach.

http://cgenplus.utf-8.cz/

Jedna se uz asi o 4 vyslou verzi (0.6 beta), urcite neni dokonala, a mozna objevite bugy (piste mi je).
Snazim si udelat cas a dal ho vyvijet, ale casu ubyva. Takze budte trpelivi.

Umí
  • Generovat a nahazovat postavu (vlastnosti, zázemí, životy) podle pravidel
    Ukládat a načítat postavu ze souboru
    Vytvořit vlastní rasy, povolání, zbraně, štíty, zbroje, předměty, dovednosti
    Kombinace zbraní, včetně všech postihů
    Uchovávat výbavu postavy
    Dovednosti postavy
Zatim jedinym velkym nedostatkem je chybejici sprava listu povolani (ten budete muset mit na papiru)

Pozadavky
  • Windows NT, Windows 98 (nebo vyšší)
    .NET Framework 3.5 (instaluje se s programem)
Download
http://cgenplus.utf-8.cz/download.php

S pozdravem
redhead

Nahoru