od Ecthelion » 27. 4. 2023, 12:22
Agros píše: ↑26. 4. 2023, 10:42Tak máme za sebou tři sezení a už dva piloti mrtví. První uhořel v letadle při pokusu přistát a druhý byl sestřelen a neotevřel se mu padák. Smrtelnost postav tomu opravdu dává amtosféru, že člověk nikdy neví, která mise bude ta poslední.
Hra se nám všem zatím líbí i když jsme narazili na věci, která nám v pravidlech tak trochu nesedí.
Hrozně nás těší, že se vám Hrstka líbí, a moc díky za rychlou zprávu a zpětnou vazbu!
Hrstka má díky svojí jednoduchosti hrozně velkou výhodu v modifikovatelnosti/modovatelnosti (viz mody na Star Wars, Wh 40k nebo Battlestar Galactica), takže pokud se vám nějaká pravidla nezdají, není nejmenší problém je houserulovat a je to naprosto v pořádku.
Agros píše: ↑26. 4. 2023, 10:42A taky že wingman neztrácí munici. To jsme si upravili.
Je to zamýšleno tak, jak píše Antharon - wingman hlídá vedoucímu stroji záda a umožňuje mu plně se soustředit na nepřítele před sebou, namísto toho, aby se pořád ohlížel do zrcátek a kolem sebe, kdo se na něj pověsil. Wingman hlídá nebe a umožňuje vedoucímu pilotovi soustředit se na práci. Ale jestli chcete, klidně můžete pravidla upravit tak, aby taky pálil.
S tím je spojen i ten rozdíl výšek. Pokud se wingman podílí na útoku, měl by ztrácet výšky také, pokud jen hlídá vedoucí stroj, může si teoreticky výšku ponechat.
Agros píše: ↑26. 4. 2023, 10:42Poslední je střleba u BF 110, která by podle PH měla být stejná jako BF109F z rozšíření afrických nebes, kvůlu tomu, že nemá kanóny na křídlech.
Africké nebe je později vytvořené než originální Hrstka, takže má lépe "napasovaná" pravidla. Pro Bf 110 bych používal určitě ty pravidla pro Bf 110C (z Afrického nebe), tím pádem stejná jako Bf 109F.
Agros píše: ↑26. 4. 2023, 10:42Jinak, ale vzhledem k jednoduchosti pravidel se to hraje hezky a i rychle. Máme v plánu vyzkoušet i ten mód na pozemní bitvu, která se v podstatě hraje stejně.
Ještě jednou moc díky! Určitě budeme moc rádi, když se podělíte i o dojmy z pozemní bitvy. Nám to fungovalo překvapivě dobře.
[quote=Agros post_id=670259 time=1682498536 user_id=27271]Tak máme za sebou tři sezení a už dva piloti mrtví. První uhořel v letadle při pokusu přistát a druhý byl sestřelen a neotevřel se mu padák. Smrtelnost postav tomu opravdu dává amtosféru, že člověk nikdy neví, která mise bude ta poslední.
Hra se nám všem zatím líbí i když jsme narazili na věci, která nám v pravidlech tak trochu nesedí. [/quote]
Hrozně nás těší, že se vám Hrstka líbí, a moc díky za rychlou zprávu a zpětnou vazbu! :clap: :dance:
Hrstka má díky svojí jednoduchosti hrozně velkou výhodu v modifikovatelnosti/modovatelnosti (viz mody na Star Wars, Wh 40k nebo Battlestar Galactica), takže pokud se vám nějaká pravidla nezdají, není nejmenší problém je houserulovat a je to naprosto v pořádku.
[quote=Agros post_id=670259 time=1682498536 user_id=27271]A taky že wingman neztrácí munici. To jsme si upravili.[/quote]
Je to zamýšleno tak, jak píše Antharon - wingman hlídá vedoucímu stroji záda a umožňuje mu plně se soustředit na nepřítele před sebou, namísto toho, aby se pořád ohlížel do zrcátek a kolem sebe, kdo se na něj pověsil. Wingman hlídá nebe a umožňuje vedoucímu pilotovi soustředit se na práci. Ale jestli chcete, klidně můžete pravidla upravit tak, aby taky pálil.
S tím je spojen i ten rozdíl výšek. Pokud se wingman podílí na útoku, měl by ztrácet výšky také, pokud jen hlídá vedoucí stroj, může si teoreticky výšku ponechat.
[quote=Agros post_id=670259 time=1682498536 user_id=27271]Poslední je střleba u BF 110, která by podle PH měla být stejná jako BF109F z rozšíření afrických nebes, kvůlu tomu, že nemá kanóny na křídlech. [/quote]
Africké nebe je později vytvořené než originální Hrstka, takže má lépe "napasovaná" pravidla. Pro Bf 110 bych používal určitě ty pravidla pro Bf 110C (z Afrického nebe), tím pádem stejná jako Bf 109F.
[quote=Agros post_id=670259 time=1682498536 user_id=27271]Jinak, ale vzhledem k jednoduchosti pravidel se to hraje hezky a i rychle. Máme v plánu vyzkoušet i ten mód na pozemní bitvu, která se v podstatě hraje stejně.[/quote]
Ještě jednou moc díky! Určitě budeme moc rádi, když se podělíte i o dojmy z pozemní bitvy. Nám to fungovalo překvapivě dobře.